Blogatu’ împreună cu Jocuri Online (unde găsiţi inclusiv Jocuri barbie) organizează un concurs cu premii tentante pentru oricine. Regulamentul e simplu. Scrii un articol pe blogul tău despre ce vrei tu, cu condiţia sa fie haios, comic, amuzant sau de divertisment. Eu am ales să scriu un articol de divertisment.

Cum stăteam eu într-o seară şi ascultam melodia Alex – Secret discret (o ştiţi nu? hai măăă ca o ştiţi!! daaaa aia e Secret discret ne iubim cum vezi numai în filmeeee) şi mă gândeam că a doua zi o să merg la un fotbal mic cu băieţii, m-am gândit să adaptez puţin melodia şi să iasă un fel de imn pentru echipa noastră. Eu sper ca mi-a ieşit.

Şi acum urmează versurile:

Când vine seara
Sună telefonul şi răspund
Mă cheamă la fotbal
Spun exact ce vreau să aud
Repede hainele, jampierele şi cheile
Mă uit în toate părţile
Că nu-mi găsesc manşetele,
Îmi pun repede Nike-urile
Cobor în grabă scările
M-aplaudă tribunele
Oauoaoa

Secret, discret
Te driblam cum vezi numai în meciuri
Şi nimeni, nu îmi poate lua mingea
Secret Discret
Te driblam cum vezi numai în meciuri
Hai spune unde ai vrea sa dau gol in seara asta (aa asta asta)

Va răsfăţ ca Brad pe Angelina
Când intru pe teren îmi creşte adrenalina
Bff bată-mă vina
Că îmi place viaţa când m-aplaudă tribuna
Îţi dau câte goluri vrei nu mi se termină benzina
Sunt golgheter mare nu ratangiu ca Dina
Rulăm usor, iţi dăm gol după gol
Ne faci un masaj
Iţi dam gol, nu ne vezi, că o ardem camuflaţi

Repede hainele, jampierele şi cheile
Mă uit în toate părţile
Că nu-mi găsesc manşetele,
Îmi pun repede Nike-urile
Cobor în grabă scările
M-aplaudă tribunele

Secret, discret
Te driblam cum vezi numai în meciuri
Şi nimeni, nu îmi poate lua mingea
Secret Discret
Te driblam cum vezi numai în meciuri
Hai spune unde ai vrea sa dau gol in seara asta (aa asta asta)

Nu pot, iau foc, de tot
Dai goluri, nu te abţii deloc,
Portarul advers gafează rău de tot,
Ai innebunit toţi microbiştii de la bloc!
Galeria nu vrea discreţie
E secretul nostru, facem senzaţie,
Nu suport nicio intervenţie
Fundaşul advers e o bestie!

Să facem ceva monumental
Să dăm 5 goluri, o să fie mortal
La fluierul final, vreau un zgomot infernal
Galeria o să-ţi strige numele iar!
Pe Cristiano Ronaldo îl ai fan
Vrei să ajungi repede căpitan
Echipele mici, mie imi plac,
Că-s mai imprevizibile ca cele mari, de fapt.

Secret, discret
Te driblam cum vezi numai în meciuri
Şi nimeni, nu îmi poate lua mingea
Secret Discret
Te driblam cum vezi numai în meciuri
Hai spune unde ai vrea sa dau gol in seara asta (aa asta asta).

Şi pentru premii am o poezioară:

Aho aho copii şi fraţi
Pe Blogatu’ nu-l supăraţi,
Că el vă aduce în dar
Un E71 măcar
Sau un Gamecard WOW
Poate-l faceţi cadou.
Anul nou să vă dea vouă
Ce ne dă Blogatu nouă
Telefoane, jocuri în dar,
Şi câte un link în sidebar.

Bafta tuturor participanţilor la concursul organizat de Blogatu’.

Sper că v-au plăcut versurile şi articolul, iar dacă vreţi sa preluaţi aceste versuri, vă rog frumos specificaţi sursa.