Da da ştiu, nu am mai scris de aproape 2 luni, mulţi m-au rugat să continui să scriu dar nu am facut-o pentru că nu am avut dispoziţia necesară nici subiecte (sau poate am avut dar e vacanţăăăăă). Dar se pare că am revenit. Nu vă promit 100 de posturi pe lună, poate nici câte unul pe zi dar când o să scriu, o să fie câte un articol bun. Gata cu pălăvragelile să trecem la treabă.

Eram eu ieri cu Fram pe afară stăteam frumos pe o bancă, când se apropie un băiat înalt, bine făcut ce să mai băiat frumos si aparent elegant. Când ajunge mai aproape de noi, nu am putut observa cum avea şosetele ridicate pana la genunchi (nici chiar dar aproape) în stilul moşilor care umbla pe stradă cu pantaloni scurţi, tricoul/cămaşa băgat/ă în pantaloni şi cu şosetele ridicate. Hai că pe bătrâneii ăia îi înteleg că nu se mai uită nici dracu la ei. Dar să revenim la băiat: stiţi de ce le avea aşa ridicate? Pentru căăăăăăă erau şoşeteţele Adidas măi…

