StatusPimp se vrea a fi un nou proiect românesc (ce bine imi pare) care te plăteşte să dai click. Ideea este următoarea: se vor afişa reclame la statusul tău iar prietenii din lista ta de Messenger care o să dea click pe statusul tău, îţi vor aduce în cont până la 7 eurocenţi. Mi se pare superbă ideea, cred că o să aiba succes dar nu o să fie de durată. Eu am fost printre primii 1000 de persoane care au putut să işi facă cont şi deja l-am testat. Cel mai mare bug mi se pare acela că nu apar diacriticele la status. Aici nu ştiu sigur dacă e de la program sau e de la Messenger-ul meu. Este varianta 8.1. Alt bug este acela că nu apar permalink-urile la status ci o redirecţionare către reclama în cauuză (redirecţionarea apare sub forma aceasta:http://spimp.me/avohjn1) În rest progrămelu care schimbă statusul este ok. Au mai rămas acum 0 conturi disponibile. O să vă ţin la curent dacă o să câştig ceva.